Pages

Istylo Network, Apakah?


Kad Saver Istylo (ISC) adalah kad penjimatan elektrik yang dikuasakan dengan universal life force energy. Ianya berfungsi untuk menukar kuasa reaktif yang dibazirkan oleh rintangan elektrik ke dalam kuasa aktif untuk meningkatkan tahap semasa dan mengurangkan rintangan di dalam kabel. Ini menyebabkan kesan penjimatan kuasa yang luar biasa.
Kad ISC ini akan mewujudkan getaran, dan menggunakan sistem tenaga kewajaran yang cukup kuat untuk mengurangkan pembaziran elektrik. Kad ini juga mampu menghapuskan medan elektromagnetik (emf) serta melepaskan cas ion negative (-) melebihi 5000 per cubic centimeter dan manghapuskan cas positif (+) serta radiasi elektromannetik (EMR).

Ion negatif ini akan menahan radiasi dalam bentuk wap minyak daripada tersebar keluar melalui penutup minyak akibat pemelowapan dan dan juga goncangan yang terjadi dalam tangki minyak sekaligus memaksimumkan penggunaan minyak anda kepada 100%.
Untuk penggunaan elektrik dalam jangkasama yang panjang, tenaga elektrik yang berlebihan telah dihantar untuk kegunaan rumah, kedai, pejabat dan kilang dan sebagainya. Penggunaan ini telah direkodkan oleh meter di luar premis anda dan anda di minta membayar bagi setiap tenaga sebenar + tenaga lebihan yang tidak anda gunakan.

KELEBIHAN ISTYLO NETWORK

  • Menjimatkan ruang dan pemasangan mudah(DIY dalam masa 3 minit sahaja)
  • Tiada plag, tiada perubahan di enjin / peti DBTiada mudarat kepada enjin / pendawaian.
  • Tiada gangguan kuasa kuda kenderaan / elektrikTiada komponen elektronik maka tidak memerlukan tenaga / elektrik untuk beroperasi.
  • Tiada yuran perkhidmatan tambahan kerana tiada penyelenggaraan.
  • Mengurangkan pembaziran dan menjimatkan bil minyak petrol/diesel/bil elektrik secara konsisten & tingkatkan produktiviti.Peningkatan kualiti tenaga - meningkatkan kecekapan dan faktor tenaga.Sangat berkesan dan sesuai untuk semua jenis kenderaan  / kediaman, pejabat, kilang, pasar raya, hotel dan sebagainya  dengan harga berpatutan dan berdaya saing.
  • Selain itu dapat menjana pendapatan dengan ISTYLO NETWORK









Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi 010-8687 234 (En.Fauzi)

3 comments:

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal