Pages

NOUR AIN : Selepas 11 Bulan


Dulu, bila hadap cermin try padankan kulit tangan dengan muka, kulit tangan lebih cerah. Bermacam produk Budu try dan pelbagai jenama mahal tapi tak membantu langsung. Malah kulit jadi terbakar dan kusam. Selain tu jerawat naik macam cendawan selepas hujan.
Budu ambil keputusan nak pakai sabun mandi je untuk dijadikan pencuci muka dan lotion dijadikan sebagai pelembab. Memang masa tu muka tak naik jerawat tapi kulit kusam tetap tak berubah. Bila balik kampung, Budu kerap duduk dirumah, berkurung dan tak bergaul dengan sesapa. Budu langsung tak ada keyakinan diri dalam kerja mahupun bila berhadapan dengan orang lain.

Kak Nomie (officemate)
Oktober 2015, Officemate Budu perkenalkan Budu dengan Nour Ain beauty Soap bila Budu asyik mengeluh kulit Budu tak bermaya dan kusam. Macam mana nak hilangkan...tapi selepas dua minggu menggunakan Nour Ain Beauty soap kulit Budu mula nampak cerah. Permulaan naik juga jerawat sebijik dua tapi Budu teruskan je guna sabun tu sampai hari ni. Boleh kata sekarang, ipar, anak buah , sepupu dah pakai produk Nour Ain. Mana tak nya asal Budu balik kampung ada je yang tanya, apa rahsia, apa pakai? Lihatlah 'penipuan' ini!!!

Terkejut? Budu pun tak percaya dengan kulit Budu sekarang. Gambar sebelah kiri diambil tahun lepas March 2015 dan gambar sebelah kanan pula diambil beberapa hari lepas(2016). 

6 comments:

  1. Replies
    1. awak kena cuba dululah, baru awak tahu sesuai ke tak . Yang pasti setakat ni kawan lelaki saya guna okey ke. Antara rajin dengan malas je. Nak dengan tak nak je. Kalau malas cuci muka selalu, senanglah muka naik jerawat.

      Delete
  2. waa cantiknya kulit sis .. jelous nyaa TT

    ReplyDelete

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal