Pages

Pengalaman 5 kali di suntik


Cerita bab suntik menyuntik ni, ramai yang ngeri bila tengok jarum, dengar je nak kena suntik dah picit kepala. Macam mana tu? Budu rasa, Budu seorang je kot yang ada pengalaman macam ni. Budu pun tak tahu apakah malangnya nasib masa masuk wad kali ni. Selalunya paling banyak

Bagai 'hidup' selepas 'mati'



Alhamdulillah di atas segala nafas yang masih terhela, adakala leka itu tak terpisah dari kebiasaan. Tanggal 31 Januari 2017, Budu dimasukkan ke wad akibat jangkitan kuman pada pundi kencing dan salurannya jadi bermalam jugalah Hospital Columbia tu selama 5 hari. Bila dah keluar, setiap hari
COPYRIGHT@Hak Milik Kekal