Pages

Dilema 'BERPASANGAN'

Selepas beberapa tahun tetiba kawan baik masa sekolah whatapp aku. Mulanya, aku fikir memang taknak layan ( jahatkan aku). Lepas tu dia hantar beberapa keping gambar ...
Dia cakap nak bertunang esok lusa, maknanya beberapa hari lagi. Dia cakap lagi dia kurang berkenan dengan gadis berusia 28 tahun tu sebabnya muka tidak ada seri, menakutkan, tiada perasaan. Aku pun tanyalah... " perasaan kau macam mana?" . Dia jawab... dia tak suka perempuan tu, mak dia pun tak setuju tetapi dia kesian sebab gadis tu tunggu dia lama sangat.

Untuk pengetahuan korang, member aku ni dulu GAYBOY...dah bertaubat dah. Alhamdulillah. Nasihat aku pada member tu macam-macam. Pendapat akulah...aku dulu dok kg selekeh juga sebab kita tak berani nak menonjol bimbang jiran2 kata apa pula. Satu lagi bagilah peluang, pilih orang yang sayang kita lebih baik dari pilih orang yang kita sayang. Sometimes belum tentu setia. Yang lawa belum pasti baik. Sekadar rupa...tua2 kedut juga. Member aku tu pun...bukan ensem pun. Dia pun selera tinggi juga. Haish....aku pula yang fenim.

Tapi kalau tak suka, tak payah teruskan. Buat seksa anak dara orang. 

6 comments:

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal