Pages

Ambil Angin, Terapi Diri

Assalamualaikum.

Dah makan tengahari ke? Saya baru singgah Paparich untuk makan tengah hari. Hari ni rasa kurang sihat, lepas makan terus rasa nak muntah. Masalah masalah saya jika cobaan nak puasa, memanjang gagal. Pukul 11 ​​tadi, saya fikir nak IKEA lagi tapi rasanya tak penting sangat. Jadi terus memandu ke PD. Tempat biasa melepak. Kali ini hati saya terpanggil untuk datang ke mari, mencari
sedikit ketenangan. Air laut pasang dan jernih sangat, kebiruan (Abaikan gambar tak cantik tu, HP cap murah). Sambil makan sambil membuka telinga perbualan sekumpulan manusia berbangsa Cina. Ada beberapa perkara tidak faham apa yang dibahaskan tapi boleh hadam lagi bahagian BI dia. Sekeliling riuh dengan suara, bukan bising pada waktu yang menyenangkan. Sambil makan sambil membaca buku Ilmu dari Pahrol Mohamad Juoi bertajuk Cinta kerana ALLAH. Dah lama rasanya diri ini tinggal hobi membaca. Sibuk sangat dengan dunia. Haishhh ...


Mengemas? Masih belum siap lagi. Letih lah hadap benda sama je setiap hari. Nak ambil masa untuk diri sendiri pula. Sebenarnya Budu ke PD ni, budu teringin nak minum air kelapa di restoran Embuk. Jika anda ke PD, anda patut cuba ... :) Seterusnya Saya akan ceritakan kelebihan restoran dan apa yang istimewa.

Tenang ...

2 comments:

  1. Bestnya kalau asal stress jer drive pi PD lepak macam ni...nasib la akak ni tak reti drive kalau tak sure asyik hilang..asyik update lepak PD je nanti..lama dah x buat kerja macam ni walau tgh stress macam hape...next time kalau nak stress lagi halo2 akak..akak nak ikut boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. saya memang camnilah kak. Kalau stress ke apa, dari dok rumah fikir bukan2 buat kita emosi ...elok keluar. Nak ikut? Boleh aja kak.. hahaha

      Delete

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal