Pages

Bila Member Lupa Kau Sebab...




Selalu HP aku ada je mesej tetiba senyap sejak dari beberapa minggu lepas. Aku fikir, ah... dah jumpa bf baru atau kawan baru la tu. Ah ada je kawan, sembang macam tak ada kawan. Bila dah ada kawan baru ,kawan lama dilupakan. Nasib aku adalah aku,
AKU TAK KISAH. Kau nak lupa member ke apa, terpulang. Tetapi jangan jadikan aku ni sebagai tempat kau lepaskan bosan. Bila nak cari, bila bosan cari, bila hidup sendu baru nak tunjuk muka. Aku akan 'campak' diri aku jauh-jauh dan hiburkan diri dengan aktiviti-aktiviti. Bila hidup kau lonely nanti kau cari aku balik.... masa tu kau rasalah bila orang tak lagi peduli tentang kau.

P/s: Tidak tuju pada sesiapa (umum) tetapi siapa makan petai, mulut dia la busuk. Hahaha

Good Night !

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal