Pages

Memancing Lagi



Assalamualaikum.

Maaf, dah lama tak menulis blog. Mood lari and i have alot works to do. Petang tadi saya terkejar kejar pergi cari umpun untuk memancing. Alhamdulillah dapatlah dua ekor ikan senangin and
yang menjadikan keadaan janggal bila hanya saya sahaja perempuan disitu, dikelilingi beberapa lelaki. Waktu sampai tempat memancing tu, ada seorang pakcik tegur saya dan ingatkan supaya sentiasa berhati-hati. Panjang kisahnya tetapi biarlah rahsia. Tetapi saya tidak mahu ambil pusing pasal orang sekeliling, janji apa saya nak buat hari tu, dilaksanakan. Kalau ikutkan sayang kulit, memang berat hati nak memancing lagi tambahan pula saya ambil masa hampir 3minggu untuk menghilangkan kesan sunburn pada kaki, tangan dan muka. Dah putih balik tiba-tiba nak berjemur lagi. Hah! Mana lelaki mahu pandang perempuan kulit berkerak, pergi pasar pun orang pandang semacam.

Balik memancing saya ke panggung wayang, menonton filem AntMan. Keluar dengan perasaan puas hati. Tidak pernah mengecewakan. Selamat Malam Semua.

2 comments:

  1. Lama dah tak ikut abg memancing.. dulu selalu jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la Lea ikut sekali sekala kan..hilangkan bosan tu

      Delete

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal