Pages

Merantau Lagi

Assalamualaikum.

Siapa suka travel kat sini? Kebanyakan blogger banyak yang suka travel kan.  Budu pun. Budu travel sebab nak cari ruang untuk diri bertenang dari dugaan hidup yang mencabar di luar sana. Bagi peluang pada diri untuk berfikir secara manusiawi. Budu tak fikir nak jadi monster buat masa ni HAHA... 
Budu berkelana seketika saat ni, modus masih sama. Kali ini Budu try untuk redha dan memaafkan. I have no socmed at all. Buat masa ni Budu kena rawat hati dan fikiran. Bila kita dikelilingi haters, semak nak hadap lebih lagi seseorang itu berpelajaran tapi sikap dan cara lebih kepada orang tak bertamadun. Mudah je bagi dia orang, lepas maki hamun dan text minta maaf. Settle!

Style Budu simple, kalau orang tak sudi nak berteman, bermusyawarah, atau pandang serong pada kau, simpan air mata dan jauhkan diri. Kau try hard nak jaga hati orang buat apa? Kau nak orang tengok apa pada kau, kalau semuanya mengundang kebencian. Kalau dipaksa hujungnya hidup kau jadi macam artis Korea, Sulli dan Goo Hara. Ah sudah! Minta jauh.

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal