Pages

Neraka Dunia #2

30 Mei 2019,

Pertama kali aku rasa air mata ini jatuh bersama harapan. Harapan yang semakin hari semakin punah. Bukan kerana kehidupan ini makin tidak adil tetapi ia punah kerana sakitnya bila di khianati dan di label sedemikian. Apakah kehidupan seorang AKU hanya untuk meletakkan diri kita dalam derita yang tak pernah habis. Semakin kita cuba ianya semakin memarahkan

Neraka Dunia #1


30 Januari 2019,


Bagi orang lain mungkin hari ini hanyalah hari biasa dalam kehidupan mereka. Mereka keluar rumah mencari rezeki dan pulang kembali untuk menatap wajah-wajah kesayangan mereka. Makan malam bersama dan berbual mesra dengan pasangan masing-masing. Kehidupan mereka itu terulang hampir setiap hari dan mungkin di sepanjang hidup mereka. Mereka tidak

Kelebihan Membawa Botol Air


Bagi orang yang nak mulakan diet, membawa botol air ke mana sahaja wajib dijadikan rutin. Sifat macam ni sudah banyak diamalkan oleh kaum lain terutama Cina. Dari golongan muda sampailah ke tua, diorang keluar ke mana-mana pasti akan bawa botol air. Janganlah bawa botol je, air tu kena adalah.

MyDay To Be Alone


Assalamualaikum

Hari ni berjalan seorang sahaja. Syafikah pula dia ke Cheras, katanya ada program minggu ni dengan kawan beliau. Asalnya saya nak balik kampung pagi ni sebab banyak barang nak settle lagipun Abah takkan pindah ke rumah baru kalau saya tak ada. Aish, susahkan kalau bapa

Bila Member Lupa Kau Sebab...




Selalu HP aku ada je mesej tetiba senyap sejak dari beberapa minggu lepas. Aku fikir, ah... dah jumpa bf baru atau kawan baru la tu. Ah ada je kawan, sembang macam tak ada kawan. Bila dah ada kawan baru ,kawan lama dilupakan. Nasib aku adalah aku,
COPYRIGHT@Hak Milik Kekal