Pages

Bila Member Lupa Kau Sebab...




Selalu HP aku ada je mesej tetiba senyap sejak dari beberapa minggu lepas. Aku fikir, ah... dah jumpa bf baru atau kawan baru la tu. Ah ada je kawan, sembang macam tak ada kawan. Bila dah ada kawan baru ,kawan lama dilupakan. Nasib aku adalah aku,

Life Without Media Social?


Dari balik kampung hari tu, saya asyik berfikir tentang orang-orang yang saya kenal sebelum ini. Baik jahat ia sudah memang sifat kita. Tidak ada yang sempurna. Mungkin kita yang banyak buat kesilapan sehingga ALLAH menarik mereka dari kehidupan kita dan yang PASTI , Dia akan menggantikannya dengan yang LEBIH BAIK dan LEBIH LAYAK untuk kita.

Ambil Angin, Terapi Diri

Assalamualaikum.

Dah lunch ke? Saya baru singgah Paparich untuk lunch. Hari ni rasa kurang sihat, lepas makan terus rasa nak muntah. Itulah masalah saya kalau cobaan nak puasa, memanjang gagal. Pukul 11 tadi, saya fikir nak ke IKEA lagi tetapi rasanya tak penting sangat. Jadi terus drive hingga ke PD. Tempat biasa melepak. Kali ini hati saya terpanggil untuk datang ke mari, mencari

Kehidupan 7 Tahun sebelumnya

Wah! Untunglah Budu dah beli rumah pada usia muda. Muda? I'm 30. Tak muda sangat pun. Memiliki rumah sendiri bukan suatu yang mudah dan bukan mengambil masa yang singkat melainkan korang kaya atau anak jutawan. 

Sesi Mengemas Barang


Assalamualaikum,
Apa khabar semua? Saya doakan semua baik-baik hendaknya.Alhamdulillah... kesihatan saya okey sahaja, demam selalu ON dan OFF, adakalanya hanya demam pada waktu malam dan pagi, bila ke tengahari tu, demam dah elok sikit. Syukur kehadrat Ilahi juga kerana
COPYRIGHT@Hak Milik Kekal